Mizu no Tatsumaki
Opis: U¿ytkownik tworzy ma³e tornado z wody, poruszaj±ce siê z du¿± prêdko¶ci±
kto¶ kto w nie wpadnie nie mo¿e formowaæ ¿adnych pieczêci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje siê tylko 1 rundê.
Chakra:70
Ranga:D
Kontrola ¯ywio³ów: 10
Taihoudan
Opis: U¿ytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumieñ wody o do¶æ du¿ym ci¶nieniu, co mo¿e odrzuciæ przeciwnika i spowodowaæ jego bolesne uderzenie o jaki¶ twardy przedmiot (ska³a, drzewo).
Chakra:60
Ranga:D
Kontrola ¯ywio³ów: 10
Teppoudama
Opis: Technika
podobna do Jutsu Endan (Katon), z t± ró¿nic±, ¿e w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.
Chakra:50
Ranga:D
Kontrola ¯ywio³ów 10
Mizu Bushin no jutsu
Opis: Tworzy wodne klony o w³a¶ciwo¶ciach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle ¿e wymagaj± one blisko¶ci wody do powstania. Te klony maj± fizyczn± postaæ i mog± tworzyæ pieczêcie, jednak po przyjêciu choæby jednego ciosu znikaj± i nie mog± zbytnio oddalaæ siê od twórcy.
Chakra:50 x 1
Ranga:C
Kontrola ¯ywio³ów: 15
Mizu no muchi
Opis: Tworzy wytrzyma³y bicz z wody, który nadaje siê do walki, wi±zania jeñców jak i u³atwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podró¿y.
Chakra:120
Ranga:C
Kontrola ¯ywio³ów: 18
Suirou no Jutsu
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pu³apce, z której bardzo trudno siê uwolniæ, mo¿e j± rozbiæ tylko naprawdê bardzo mocna fizycznie technika
. Pu³apkê musimy ca³y czas utrzymywaæ jedn± rêk± i nie mo¿emy siê z ni± przemieszczaæ, przez co technika nie zawsze siê sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.
Chakra:190
Ranga:C
Kontrola ¯ywio³ów: 20
Daibakuryuu no Jutsu
Opis: Technika dzia³a tylko w ¶rodowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika
jest tym skuteczniejsza, im g³êbszy jest akwen wodny, na którym zosta³a u¿yta. Polega ona na wytworzeniu du¿ego wiru wodnego, który wci±ga wszystko, co jest w jego zasiêgu i ¶ci±ga to na samo dno. Je¶li akurat woda bêdzie wystarczaj±co g³êboka przeciwnik mo¿e udusiæ siê wci±gniêty w wodn± otch³añ. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczêci z³apanym w ni± przeciwnikom.
Chakra:200
Ranga:B
Kontrola ¯ywio³ów: 25
Suiryuudan no Jutsu
Opis: Technika
skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tu¿ obok wody ! Tworzy szybko poruszaj±cego siê, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie wiêkszy zasiêg, ni¿ technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem siê od ¼ród³a powstania jego moc spada.
Chakra:300
Ranga:B
Kontrola ¯ywio³ów: 28
Suiryuuben
Opis: Dziêki temu jutsu tworzymy nad sob± du¿± wodn± kulê . Z tej ¿e kuli mo¿emy tworzyæ co¶ w rodzaju biczy wodnych , jednak dziêki po³±czeniu z nasz± chakr± s± one trwalsze a ich koñcówka mocno zakoñczona , dziêki czemu mo¿emy u¿ywaæ ich zarówno do ataku jak i obrony.
Chakra:450
Ranga:B
Kontrola ¯ywio³ów: 30
Goshoku Zame
Opis:Techniki
tej mo¿na u¿yæ tylko w ¶rodowisku wodnym. Polega ona na przywo³aniu piêciu rekinów, stworzonych wy³±cznie z wody i chakry. Bestie okr±¿aj±, po czym atakuj± swoj± ofiarê zêbami i p³etwami. Potrafi± one rozszarpaæ nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto s± odporne na ataki fizyczne, poniewa¿ po otrzymaniu obra¿eñ potrafi± siê bardzo szybko zregenerowaæ.
Chakra:550
Ranga:A
Kontrola ¯ywio³ów: 33
Baku Suishouha
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w ¶rodowisku u¿ytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilo¶ci wody, która zalewa ca³± okolicê, utrudniaj±c ruch wrogowi, mog±c go zatopiæ (to przecie¿ ogromne ci¶nienie wody !) i umo¿liwiaj±c wykonanie wielu wodnych technik
nie do u¿ycia na suchym terenie. Jutsu zamienia ca³± okolicê w jedno wielkie jezioro.
Chakra:500
Ranga:A
Kontrola ¯ywio³ów: 36
Mizukuri no Yaiba
Opis: Dziêki tej technice
u¿ytkownik mo¿e z wody stworzyæ praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebiæ najtwardszy nawet materia³. Miecz ten posiada wytrzyma³o¶æ, jakiej nie ma ¿aden ze znanych nam metali.
Chakra:850
Ranga:S
Kontrola ¯ywio³ów: 40
Mizu Kawarimi
Opis: Technika wodnej regeneracji. Jest to jutsu polegaj±ce na zmianie natury naszego cia³a w wodn± , wygl±damy identycznie jednak jeste¶my w 100% z wody , mo¿emy zregenerowaæ swoje cia³o po ca³kowitym zniszczeniu je¿eli gdzie¶ blisko znajduje siê choæby ³y¿eczka wody , jednak by móc to zrobiæ nale¿y u¿yæ tej techniki
przed niszcz±cym uderzeniem . Technika ta mo¿e s³u¿yæ tak¿e jako jutsu kamufla¿u jednak g³ównym jej przeznaczeniem jest regeneracja cia³a.
Chakra:800
Ranga:S
Kontrola ¯ywio³ów: 45
Offline