(W powietrzu ukrycie) - Shinobi mogą korzystać z mocy natury tworząc ogromne tornada czy nawet huragany.
Renkuudan
Opis:Technika podobna do Endana czy Teppoudama tym razem jest to kula powietrza.
Chakra:80
Ranga:D
Kontrola Żywiołów: 10
Daitoppa
Opis: Podmuch powietrza wypuszczany z ust. Nie jest to do końca technika
ofensywna , raczej przeszkadzająca. Dzięki temu jutsu możemy co najwyżej zwalić przeciwnika z nóg lub stworzyć zasłonę z tego co leży na ziemi by gdzieś się schować.
Chakra:120
Ranga:D
Kontrola Żywiołów: 12
Mugen Sajin Daitoppa
Opis: Ulepszona wersja Daitoppa. Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem który wypuszczamy z ust. W przeciwieństwie do swojej pierwotnej wersji ten podmuch jest w stanie zabić.
Chakra:180
Ranga:B
Kontrola Żywiołów: 15
Kaiten Shuriken
Opis:Dzięki specjalizacji panowania nad wiatrem ( Fuuton) możemy kierować w dowolny sposób wyrzuconymi shurikenami. Ilość wyrzuconych przez nas broni zależy tylko od nas , każdym można sterować z osobna. Przeciwnik może przerwać tą technikę
jedynie poprzez uderzenie wykonującego te jutsu. Shurikeny kierujemy obiema rękami !
Chakra:50x1
Ranga:B
Kontrola Żywiołów: 19
Dai Kamaitachi
Opis: Wymaga wachlarza! Ulepszona wersja Kamaitachi no Jutsu. Używając wachlarza oraz chakry wytwarzamy silny podmuch wiatru którym możemy dowolnie sterować .Ten podmuch jest w stanie pociąć najgrubsze drzewa bez większego problemu , co dopiero człowieka.
Chakra:240
Ranga:B
Kontrola Żywiołów: 20
Kazekiri
Opis: Jutsu podobne do Chidori Senbon jednak te strzały są większe i wykonane z powietrza.
Chakra:120x1
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 25
Kaze no Yaiba
Opis: Dzięki temu jutsu nasza ręka zyskuje "przedłużenie" z wiatru przypominające ostry miecz. Jest to technika
podobna do Mizukuri no Yaiba jednak nie jest ona tak samo trwała , dokładniej po jednym ataku znika . Najbardziej przydaje się by pokonać jakiegoś kozaka gdyż znika po jednym uderzeniu które w zupełności wystarczy.
Chakra:200
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 28
Kamikaze
Opis: Tworzymy małe tornado . Sama technika
nie jest zbyt silna jednak możemy połączyć te tornado z wodą lub ogniem . Ogniste czy wodne tornado jest dużo bardziej efektywniejsze i spokojnie poradzi sobie z wieloma przeciwnikami.
Chakra:180
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 30
Atsugai
Opis: Z naszej buzi wylatuje z dużą szybkością ogromna ilość powietrza która możemy rozkruszyć nawet skałę. Bez problemu zabija przeciwników , jednak działa tylko na bliską odległość.
Chakra:500
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 35
Kami Oroshi
Opis: Po wykonaniu odpowiednich pieczęci
składamy ręce w odpowiedni sposób . Z naszych dłoni wylatuje duży strumień sprężonego powietrza mogący rozkruszać skały . Istnieje możliwość połączenia tej techniki
z jutsu Katon lub Suiton o randze B i wyższej dzięki czemu powstanie długi strumień powietrza o zabójczej sile który rozkrusza i pali wszystko co stanie mu na drodze lub dodatkowo posiadającą możliwość utopienia .
Chakra:450
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 38
Kirikirimai
Opis: Wymaga wachlarza! Naznaczamy wachlarz swoją krwią dzięki czemu możemy przywołać łasicę Kamaitachi która wytwarza ogromny podmuch wiatru który tnie wszystko na plasterki bez problemu . Podmuch wytworzony przez Kamaitachi ma duży zasięg i działa na raz we wszystkie strony jednak możemy nim manipulować w dowolny sposób.
Chakra:500
Ranga:A
Kontrola Żywiołów: 40
Reppushou
Opis: Technika Paina. Po wykonaniu pieczęci wybranego przeciwnika przebija strumień powietrza . Efekt podobny jak przebicie mieczem , jednak jest niewidzialny i działa na większą odległość.
Chakra:550
Ranga:S
Kontrola Żywiołów: 45
Gufuu Suika no Jutsu
Opis: Wymaga Specjalizacji Suiton ! Połączenie dwóch technik
. Wpierw wytwarzamy Rasengana po czym wypluwamy z buzi dużą ilość wody i dzięki naszej chakrze łączymy to w ogromne wodne tornado które jak normalne wszystko niszczy i rozrywa na swojej drodze a te dodatkowo jeszcze zalewa wodą . Tym wodnym tornadem możemy sterować jak nam się tylko zechcę .
Chakra:1200
Ranga:S
Kontrola Żywiołów: 50
Homura Ibuki no Jutsu
Opis:Wymaga Specjalizacji Katon! Wypuszczamy w buzi na raz dwa pociski , ognia i powietrza. Dzięki naszej chakrze łączą się one w locie . Przy uderzeniu w cel mieszanka tworzy ogromny wybuch mogący zabić setki osób na raz.
Chakra:1000
Ranga:S
Kontrola Żywiołów: 55
RasenShuriken
Opis: Ulepszona wersja Rasengana. Łączymy Rasengana z powietrzem czego efektem jest szybko kręcący się ogromny shuriken w naszej dłoni. Technika
potężna mogąca zabić wiele osób na raz.
Chakra:1000
Ranga:S
Kontrola Żywiołów: 60
Offline